REPUTATIE
MANAGEMENT
Alles valt of staat bij een goede reputatie. Wij helpen u om uw reputatie te beheren en – in geval van een crisis – die te bewaken of terug op te bouwen.
Hoeft het nog gezegd: informatie verspreidt zich steeds sneller via de (social) media, waardoor zelfs een stevig opgebouwde reputatie niet immuun blijft voor al dan niet gerichte aanvallen en/of en onverwachte crisis. Bovendien kunnen ook desinformatie of foutieve informatie de reputatie van uw bedrijf ernstige schade toebrengen.
Met onze jarenlange ervaring als reputatiemanagers staan wij bedrijven graag bij om hun reputatie bij hun verschillende interne en externe stakeholders zorgvuldig te bewaken/beheren, vakkundig te anticiperen op, of tijdig in te grijpen bij crisissituaties.
Na een crisis brengen wij in kaart hoeveel averij uw reputatie heeft opgelopen bij uw belangrijkste doelgroepen en stellen we - indien nodig – een plan op om uw reputatie terug op te bouwen en het vertrouwen in uw bedrijf opnieuw te herstellen bij uw doelgroepen.